What to do with nail-polish??

Witajcie :-)

Mam ogromną kolekcję lakierów do paznokci.
Od czarnego poprzez granaty, zielenie, żółcie, róże, biel .....
No, jest tego sporo :-)
Wygląda na to, że do lakierów mam słabość.
Problem polega na tym, że nie maluję paznokci:-)
Nie lubię malować, nie lubię czekać aż lakier wyschnie.
Potem nie można nic zrobić bo dziadostwo odpryskuje,
trzeba to zmywać......nie....
zdecydowanie za dużo zachodu.




Szkoda jednak nie używać tych pięknych kolorowych lakierów,
szczególnie w letnich, pastelowych odcieniach.
Pomalujmy więc coś innego,
np metalowe motylki :-)




Kolorowy lakier + motylki = magnesy :-)
Oto mega proste i szybkie DIY:

Potrzebne będą:
-motylki (do kupienia na Allegro, np tutaj)
-lakier do paznokci w wybranym kolorze
-magnesy (ja wykorzystałam stare zapasy "po-danonkowych" magnesików)
-klej




Motylki lakierujemy.
Po wyschnięciu sklejamy dwa ze sobą, odginamy skrzydełka temu "wierzchniemu".
Doklejamy magnes i gotowe :-)
Baaaaaardzo odkrywcze, prawda?
Oczywiście muszę jeszcze zrobić wersję bardziej poprawną,
czyli pomalować je farbą tablicową:-)
Koniecznie!!



Ramka, którą pokazywałam TUTAJ dostała kolejne życie :-)
To tyle na dziś z mojego craft-room'u.
Trzymajcie się ciepltko i pamietajcie:

                                                                            Keep
                                                                            It
                                                                            Simple &
                                                                            Smile

XOXO

Komentarze

  1. Ale fajne :-) i wygląda wesoło
    A co do lakierów, mam podobnie uwielbiam je mieć , malować nie bardzo ale robię to w nocy, latem ciemne (ze względu na grzebanie w ziemi :-)
    Pozdrówka ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale extraśnie:))) I wcale nie takie oczywiste:) Piękna kompozycja retro

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymysliłaś :) Ja też mam sporo lakierów, to chyba moja mała słabość, chyba też powinnam je jakoś wykorzystać :))
    Dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz przygotwać post w tym temacie, z pewnością da się znaleźć jeszcze kilka zastosowań lakieru do paznokcji :-) buziaki!!

      Usuń
  4. Za każdym razem jest pod wrażeniem Twojej kreatywnosci kochana!!! świetnie wyglądają te motylki i piękne kolory!!!
    miłego dnia życze !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty za każdym razem zasypujesz mnie komplementami!! Dziękuję Natalio!!!

      Usuń
  5. Świetne!!! I cała kompozycja na tablicy pełna smaku i gustu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Biorę to oczywiście za komplement:-) pozdrowionka!!

      Usuń
  7. Hihi dobre!!!no właśnie próbowałam sobie przypomnieć Ciebie z kolorowymi paznokciami....?pomysł ekstra,nietuzinkowy,do odgapienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pazurki Madziu też pomaluj :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję :-) A jak tylko takie święto się zdarzy to nie omieszkam tego zblogować :-) buziaki!!

      Usuń
  9. Świetny pomysł.
    Mogą służyć jako magnesy na lodówkę i w ładny sposób przytrzymywać radosną Twórczość mojej Córci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym czytała o sobie! :) Nigdy nie mogę się oprzeć kiedy widzę piękne kolorki lakierów w sklepie, zawsze sobie myślę "no teraz to już zacznę malować", ale potem nagle się okazuje, że nie chce mi się malować, obserwować jak coś odpryskuje (strasznie tego nie lubię), zmywać... Za dużo zachodu. A nie daj Boże jeszcze po malowaniu za krótko poczekam na wyschnięcie i nagle mam poodbijane wzorki wszystkiego czego się dotknę... A kolekcja rośnie!

    Także tego... Dzięki za ten pomysł. Może w końcu wykorzystam te lakiery. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To dopiero ! ja natomiast skupuję namiętnie bransoletki ale ich nie noszę ;) świetny pomysł na wykorzystanie np. resztek lakieru.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, bransoletki.... u mnie też cała szuflada:-) buziaki!!

      Usuń
  12. Świetny pomysł, naprawdę !!! Warto spróbować:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz pomysły:) Fajnie to wygląda:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry pomysł,i lakiery wykorzystane:))

    OdpowiedzUsuń
  15. No niezłe,niezłe;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł. a całośc w ramce śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobnie :) kupuję lakiery a potem denerwuje się że długo schną :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje DIY. Urzekają swoją prostotą, a zarazem oryginalnością.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz